Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna.


 
Jag har inte fått min faktura
Om du inte har fått din faktura i din mejlkorg så är det väldigt troligt att den har fastnat i ert skräppostfilter. Skulle ni mot förmodan inte hitta fakturan där så kan ni alltid kontakta vår kundtjänst på nummer 0346-695850 Läs mer
Vad kostar Payzmarts faktura
Det kostar ingenting utöver kostnaden för behandlingen. Läs mer
Kan jag betala hela summan i en klump
Självklart kan du som kund lösa hela delbetalningen på en gång oavsett längd på delbetalningsperioden. Läs mer
Något är fel med min faktura
Om ni anser att något är felaktigt med fakturan så är det alltid bäst att ni kontaktar vår kundtjänst så snabbt som möjligt så vi kan reda ut vad som orsakat felet. Kontaktuppgifterna hittar ni under fliken "Kundtjänst" Läs mer
Kan jag betala mindre denna månad
Det belopp som står på er delbetalningsavi är det belopp som skall betalas varje månad. Om något oväntat hänt som påverkar er möjlighet att betala en viss månad så är det alltid bäst att höra av sig till vår kundtjänst.  Läs mer
Hur ansluter jag min klinik
Att ansluta sig till Payzmart är både snabbt och smidigt. Vi fungerar med alla journalsystem och installationen sker med minimal inverkan på er dagliga verksamhet. Använd kontaktformuläret under fliken "Anslut din klinik" för att komma i kontakt med oss! Läs mer
Jag är missnöjd med behandlingen
Om ni är missnöjd med någon del av den behandling som utförts av kliniken ni besökt där ni fakturerats genom Payzmart så är det alltid bäst att först ta kontakt med kliniken där behandlingen skett. Läs mer